miercuri, 7 noiembrie 2012

Mai in gluma, mai in serios

Cum se roagă fiecare zodie atunci când se află la ananghie

Nativele Berbec: Oh, Doamne! Te rog frumos să îmi dai răbdare, căci am mare nevoie de ea. Şi o vreau ACUM!

Nativele Taur: Doamne, te rog frumos ajută-mă să învăţ să accept schimbarea în viaţa mea. Dar nu acum, mai lasă-mă să mai aştept un pic.

Nativele Gemeni: Doamne, am şi eu o rugăminte. Am o mică întrebare pentru tine, dacă ai timp. Cine eşti? Ce exact eşti? Unde te afli? Câţi sunteţi acolo, eşti unul singur? Nu pot să îmi dau seama.

Nativele Rac: Doamne, pentru mine eşti ca un tată. Vreau să mă pot baza pe tine, să îmi dai siguranţă, mai ales acum în momente grele când mama este atât de departe de mine.

Nativele Leu: Tatăl nostru al tuturor, cred ca eşti mândru să ai o fiica ca mine.

Nativele Fecioară: Doamne, fă lumea un loc mai bun şi te rog mult nu repeta greşeala de ultima dată, că uite ce-a ieşit.

Nativele Balanţă: Doamne, ştiu că ar trebui să iau deciziile de una singură. Dar, pe de altă parte, tu ce crezi că ar trebui să fac? Aştept un sfat din partea ta, un semn, orice.

Nativele Scorpion: Doamne, ajută-mă să îmi iert duşmanii, măcar pe cei vechi de 10-15 ani, chiar dacă nenorociţii nu merită.

Nativele Săgetător: Oh, Atotputernicule, Atotştiutorule, Atotiubitorule, Omniprezentule, veşnicule Dumnezeu, te rog încă o dată: ajută-mă să nu mai exagerez.

Nativele Capricorn: Doamne, voiam să mă rog, dar am realizat că trebuie să îmi dau seama singur care este soluţia pentru problemele mele şi să mă descurc singura. Mersi oricum.

Nativele Vărsător: Bună, Doamne. Unii spun că eşti bărbat. Alţii spun că eşti femeie. Eu spun că fiecare dintre noi este Dumnezeul său. Aşa că, de ce să ne rugăm? Hai să petrecem mai bine!

Nativele Peşti: Dumnezeule atotputernic, în timp ce beau ultimii 50 ml de lichior de ciocolata/Martini din paharul meu pentru a-mi îneca durerea şi nefericirea, fie ca starea mea de ebrietate să fie pentru onoarea şi gloria Ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu