miercuri, 21 noiembrie 2012

Sa intoarcem timpul in favoarea noastra

In urma cu cateva zile am fost la cinema impreuna cu iubitul meu sa vizionam filmul Skyfall. Recunosc ca nu vazusem nici un episod din aceasta faimoasa serie a lui James Bond (cu toate ca auzisem de ea), asa ca ii venise momentul.
In timpul filmului am avut o mica constientizare. In multe filme de acest gen exista un personaj principal bun si un personaj principal rau. Majoritatea dintre noi ne identificam cu cel bun si pe parcursul filmului "luptam" alaturi de el (traind fiecare situatie prin care trece, de multe ori, cum se spune, "cu sufletul la gura") si in final iesim din sala cu sentimentul inaltator ca binele a invins (ca si cum noi am fi castigat "lupta").
Dar eu ce facusem in tot acest timp? Eram relaxata, pe un scaun comfortabil de cinema, uitasem cu totul de fiinta mea si traiam prin identificare cu personajul, ceea ce filmul imi transmitea. Cu toate ca fusese o dupamasa extrem de placuta, viata mea in urma filmului vizionat era cam la fel (eu nu castigasem la modul real acea 'lupta'). Atunci am constientizat ca aspiratia de a deveni mai buni, de a evolua exista in noi, insa pentru ca in majoritatea cazurilor transformarea necesita un efort constient, realizat cu perseverenta o anumita perioada de timp, noi "externalizam" de multe ori aceasta nevoie a sufletului nostru, lasandu-i pe altii sa o implineasca pentru noi (echipa favorita de...,James Bond etc).
Haideti sa intoarcem timpul in favoarea noastra si sa ne propunem in fiecare saptamana sa facem ceva pentru transformarea noastra: sa zambim mai mult, sa oferim imbratisari, sa fim mai amabili cu ceilalti, sa ne hranim mai sanatos, sa facem sport, sa fim mai organizati, perseverenti etc. Astfel la final de saptamana sentimentul acela inaltator ca binele a invins sa vina chiar din propria noastra fiinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu