duminică, 21 aprilie 2013

Hrana pentru trup si suflet - pur si simplu delicios

Cum a fost ultimul nostru atelier de gatit? Pur si simplu delicios! A intrecut toate asteptarile mele legat de cat de bune sunt aceste dulciuri raw, iar  aperitivele pentru masa de Pasti, au fost o adevarata revelatie. Cu toate ca suntem deja la al treilea atelier si am gustat si savurat mai multe preparate raw pana acum ele ma uimesc mereu prin gustul lor extrem de delicios si prin proprietatile lor nutritive.
Pe langa ca am gatit si savurat, ne-am si relaxat, ne-am distrat si am invatat multe lucruri noi. Multumim Anca pentru tot ce ne-ai impartasit si multumim Cristi pentru ca ne-ai pozat:) Iata si alte pareri ale participantelor si poze:

"A fost un workshop extrem de placut. Am gatit impreuna retete minunate, ne-am lasat surprinsi si am schimbat idei si impresii. De fapt ne-am relaxat, ne-am simtit bine si am savurat absolut totul!" Delia, Head of Client and Partner Management

"Dulciurile au fost proaspete si hranitoare, iar aperitive exceptionale. Mi-a placut ca sunt prezentate si retete pe care le voi putea folosi si acasa." Clara, economist

"Delicios!!! :) Promit sa incerc retetele!" Narcisa, economist








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu